сряда, 23 март 2011 г.

Ти си момиче и аз съм момче

Tова момиче, което познавам се нуждае от подслон
Тя не вярвя, че някой може да й помогне
Тя прави толкова много вреда, толкова много щети
Но вие не искате да се замесвате
Вие й кажете, че може да ръководи
И вие не можете да промениете начинът, по който тя чувства
Но можете да сложете ръцете си около нея

Знам, че искате да си живеете живота
Но можете ли да си простите
Ако я оставите по начина,
по който сте я намерили

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита...

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита...

Ти си момче и аз съм момиче,
но знай че можеш да разчиташ на мен
И аз нямам никакъв страх
Ще поваля всеки човек тук
Който казва че това не е начинът по който трябва да бъде

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита

Тя е момиче и ти си момче
Понякога изглеждате толкова малки, толкова малки
Оглеждате бебе сами
Когато вашето дето е пораснало, то ще е онзи
Който ще те хване когато паднеш

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита

Стоя пред теб
Ще поема силата на удара
Защита

Ти си момиче и аз съм момче

Понякога...

Няма коментари:

Публикуване на коментар